Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Preference studentů v cestovním ruchu - marketingová analýza
Rojová, Michaela ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou preferencí a spotřebního chování vysokoškolských studentů v cestovním ruchu. Jejím cílem je na základě této analýzy připravit doporučení ideálního nastavení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro poskytovatele služeb cestovního ruchu. V rámci teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy používané v této práci a je provedena analýza dostupných dat a výzkumů, na jejímž základě jsou stanoveny hlavní trendy a charakteristiky spotřebního chování mladých lidí. Praktická část práce se zaměřuje na vlastní výzkum, který byl proveden dotazníkovým šetřením realizovaném napříč Českou republikou na různých vysokých školách. Na základě vyhodnocení tohoto primárního výzkumu jsou navržena marketingová doporučení a tipy pro přípravu efektivní marketingové strategie.
Spotřební chování studentů VŠE při výběru a v průběhu dovolené
Kirchnerová, Kateřina ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Bakalářská práce "Spotřební chování studentů VŠE při výběru a v průběhu dovolené" se zaměřuje na spotřební chování mladých lidí a jejich vztah k cestovnímu ruchu. Vymezuje problematiku spotřebního chování a charakterizuje trh a trendy cestovního ruchu. Kromě obecné charakteristiky pojednává o faktorech, které spotřební chování determinují a prezentuje výsledky průzkumu "Preference Evropanů ve vztahu k cestovnímu ruchu", realizovaného Evropskou komisí. Cílem práce je bližší poznání a charakteristika spotřebního chování studentů ve vztahu k cestovnímu ruchu, čehož je dosaženo na základě dotazníkového šetření mezi studenty Vysoké školy ekonomické.
Cestovní ruch mladých se zaměřením na roli studentských organizací na VŠE
Soumarová, Radka ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá cestovním ruchem mladých lidí a zkoumá, jak jej ovlivňují tři vybrané studentské organizace na VŠE. První dvě kapitoly práce jsou věnované obecně cestovnímu ruchu mládeže, který je v odborné literatuře též nazýván jako Youth Travel. Tento nový segment cestovního ruchu vykazuje jistá specifika, co se týče motivace k cestování, rozpočtu, délky pobytu a využití nových technologií, které jsou zde blíže popsány. Další podkapitola se věnuje významu tohoto segmentu pro cestovní ruch. V druhé kapitole jsou popsány formy cestovního ruchu mládeže a charakterizována poptávka segmentu Youth Travel. Třetí kapitola se zabývá třemi studentskými organizacemi -- AIESEC Praha, AEGEE Praha a ESN VŠE Buddy System -- které se ve své činnosti zaměřují i na vysílání svých členů do zahraničí. V praktické části byl proveden průzkum mezi členy těchto organizací. Průzkum zkoumal povědomí studentů o nabídce jejich spolků, přínosy členství a cestovní zvyklosti studentů. Poté byl proveden druhý průzkum mezi všemi studenti VŠE, který odhalil potenciál založení nové studentské organizace, která by fungovala jako cestovní kancelář a organizovala by pro své členy výlety a zájezdy. V návaznosti na výsledky tohoto průzkumu byla v návrhové části nastíněna nová studentská organizace VŠEtravel, z.s.
Nový Zéland jako destinace cestovního ruchu pro segment mládeže
Kumberová, Lenka ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Hlavním tématem práce byl segment mládeže a jeho specifické zvyklosti v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je zhodnocení infrastruktury a specifických forem cestovního ruchu vhodných pro mládež na Novém Zélandu a následný návrh produktu pro segment mládeže. K naplnění cíle byly použity metody analýzy a komparace; konkrétně analýza nabídky ubytování, dopravy, aktivit a komparace poznatků z teoretické části práce s praktickou částí práce. Dále byly analyzovány i předpoklady pro rozvoj specifických forem cestovního ruchu pro mládež na Novém Zélandu. Hlavním zjištěním bylo, že Nový Zéland je vysoce vhodnou destinací pro mládež, a to jak z hlediska nabídky ubytování, dopravy, aktivit pro mládež, ale i z hlediska potenciálu pro rozvoj specifických forem cestovního ruchu pro mládež.
Výjezdový cestovní ruch segmentu mladých Čechů (18-34 let) do Německa
Kylarová, Markéta ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Sršeň, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá výjezdovým cestovním ruchem mladých Čechů do Německa. Teoretická část je věnována problematice marketingového řízení destinace cestovního ruchu a charakteristice segmentu mladých. Praktická část se zabývá potenciálem Německa jako destinace cestovního ruchu mladých lidí z České republiky a představuje výsledky provedeného empirického šetření na poptávku po destinaci Německu mezi zástupci cílové skupiny.
Nový trend cestovního ruchu - Youth Travel
Nakládalová, Alena ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Práce zkoumá Youth Travel jakožto nový trend a nově se vytvářející segment cestovního ruchu. Jejím cílem je tento trh zanalyzovat a doporučit destinacím a podnikům cestovního ruchu zaujmout vhodnou strategii pro získání tohoto segmentu. Teoretická část je věnována definici Youth Travel a analýze přínosů a faktorů ovlivňujících jeho rozvoj. Praktická část se zabývá potenciálem České republiky v rozvoji Youth Travel a tendencí mladých cestovatelů k návštěvě této destinace. Přínosem práce je vytvoření návrhu produktu, díky kterému by se zvýšila návštěvnost mladých cestovatelů v jednom z regionů České republiky.
Factors influencing students of universities in Czech Republic while choosing their holiday
Jadroňová, Daniela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Mladí lidé představují nejrychleji rostoucí skupinu cestovního ruchu. Studenti si užívají cestování díky novým sociálním kontaktům, možnosti poznávání nových zemí a jejich kultury a získávání zkušeností. Každý student je jedinečný, ovšem existují faktory ovlivňující studenty bez rozdílu. Prvá část této práce představuje hlavní determinanty a segment studentů. Druhá část se skládá z vyplněného dotazníka. A závěrečná část obsahuje analýzu interakce jednotlivých faktorů, které ovlivňují mladé lidi v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.